www.investmag.pl PLEN

Gym El Toro

case study

Centrum Rekreacyjno Sportowe GYM EL TORO powstało w 2015 roku i jest jedną z najnowocześniejszych obiektów tego typu w regionie. Do dyspozycji użytkowników oddana została powierzchnia o rozmiarze około 3500m2 na które znajdują się 4 poziomy mieszczące strefy cardio, fitness, siłowni, fitbaru, wypoczynku, dla malucha i wiele innych.

Wyzwania eCommerce

Wraz ze wzrostem zainteresowania użytkowników kompleksem GYM EL TORO, pojawiła się również potrzeba utworzenia sprawnego, bezpiecznego i jasnego w odbiorze kanału informacyjnego pomiędzy kadrą pracowniczą a Klientami. 

Nasze prace rozpoczęliśmy od poznania założeń biznesowym i sposobu funkcjonowania firmy. W konsekwencji przed naszą aplikacją wyodrębniły się najważniejsze cele, a mianowicie:

 

  • umożliwienie dostarczenia informacji na temat oferty użytkownikowi końcowemu
  • usprawnienie procesu rezerwacji terminów zajęć oraz obiektów sportowych,
  • zautomatyzowanie zbierania i wymiany danych pomiędzy pracownikami i Klientami.
  • utworzenie nowego layoutu, spełniającego obecne standardy m.in Responsive Web Design

 

case-el-toro1.jpg


Responsywny layout aplikacji

Wychodząc naprzeciw obecnie panującym trendom i restrykcyjnym standardom stworzyliśmy nowy layout dla serwisu internetowego i systemu rezerwacji, tworzący w efekcie jedną spójną całość.

Wytworzenie aplikacji w technologii Responsive Web Design, pozwoliło nam na otwarcie się na nową część użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, przy zachowaniu wysokiego poziomu funkcjonalności wersji desktopowej (przeznaczonej dla użytkowników komputerów stacjonarnych i notebooków).

Skalowalność aplikacji pozwoliła na kompromis pomiędzy dużymi ekranami panoramicznymi, a podręcznymi ekranami mobilnymi.


Podział obowiązków w platformie

Możliwości platformy rezerwującej agregują kilka typów użytkowników tj. administratorzy, moderatorzy, trenerzy, Klienci, którzy wchodząc ze sobą w interakcję tworzą kompletny i zamknięty obieg informacji.Dzięki takiemu rozwiązaniu obsługa Klientów jest wydelegowana do odpowiednich pracowników, przez co zarządzanie całym systemem nie spoczywa tylko na jednej osobie, co w efekcie niweluje tzw. “wąskie gardło” w przypadku nagłych wypadków kadrowych.

Administrator:

  • zarządza kontami pracowników i trenerów
  • zarządza konfiguracją platformy np. ustala godziny pracy i dostępności poszczególnych obiektów sportowych
  • posiada maksymalne uprawnienia dostępne w platformie

Pracownik recepcji:

  • zarządza listą treningów,
  • definiuje terminy treningów,
  • ustala dodatkowe parametry treningu np. maksymalną ilość osób,
  • posiada możliwość utworzenia, zmiany lub anulowania rezerwacji.

Trener:

  • posiada podgląd własnych treningów wraz z informacją o zapisanych uczestnikach,
  • posiada możliwość grupowego powiadomienia zapisanych na zajęcia użytkowników, np. w przypadku zmiany godziny odbywających się zajęć.

Uczestnik:

  • posiada wgląd do aktualnego kalendarza treningów oraz obiektów sportowych,
  • posiada możliwość interaktywnej rezerwacji miejsc na wybrany trening,
  • posiada możliwość interaktywnej rezerwacji obiektów sportowych.

case-el-toro2.jpg


Interaktywny kalendarz treningów

Z naszego doświadczenia wiemy, że interpretacja wizualna jest bardziej intuicyjna w odbiorze niż “suche” dane, dlatego podczas naszych prac maksymalnie skupiliśmy się na przedstawieniu danych, procesów i zawartych funkcjonalności w formie graficznej. Przykładami takiej transformacji są interaktywne kalendarze - prezentujące zarówno aktualne terminy treningów, jak i obłożenie obiektów sportowych. 


Wykorzystanie technologi Ajax

Dzięki zastosowaniu technologii Ajax, działania podjęte przez użytkowników nie powodują przeładowania całej strony, a tylko fragmentu którego dotyczą. Pozwala to na skrócenie czasu odpowiedzi systemu i w efekcie zaoszczędzenie czasu użytkownika.


Rezultaty wdrożenia

Obecnie platforma rezerwacji jest dużym krokiem naprzód w procesie automatyzacji działania Centrum Rekreacyjno Sportowego GYM EL TORO i rozwiązaniem skutecznie optymalizującym czas pracy kadry pracowniczej. Szybki czas reakcji i obsługi przełożył się na zadowolenie oraz zaufanie Klientów.

Porozmawiaj z nami o dedykowanym rozwiązaniu dla Twojej firmy.

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy.

Lub zadzwoń

  • +48 535 074 470
  • +48 512 939 695

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

ImCRM, ImStore

Nasze prace

Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.

Panek - Car Rental
Panek - Car Rental
ImCRM
Rider EBC Breaks Poland
3Waters
Sklep internetowy 3Waters
Falcon
GRUPA FALCON jest firmą działającą w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej suplementów diety oraz sprzętu, odzieży i obuwia sportowego. Odbiorcami są podmioty partnerskie oraz osoby fizyczne...
System B2B dla Grupy Falcon
Polontex S.A.
Polontex S.A. jest jednym z największych w kraju zakładów włókienniczych ze 100% polskim kapitałem. Firma prowadzi swoją działalność w murach przedwojennej “Częstochowianki”, znanej pod nazwą “...
Magia Firan - Polontex S.A.
Zostaw numer, oddzwonimy.

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.