Poznaj dedykowane oprogramowanie dla handlu i dystrybucji oraz nasze produkty: systemy.investmag.plSprawdź ofertę

Języki

Analiza ekspertów

Przeprowadzana przez naszych specjalistów, polegająca na weryfikacji dotychczasowych narzędzi wykorzystywanych przez Klienta.

Podczas analizy proponujemy drogę rozwoju w kierunku usprawnienia procesów B2B, B2C w firmie.

Analiza użytkowników

Badanie przeprowadzone z grupą wybranych użytkowników, mające na celu stworzenie jak najprostszego i intuicyjnego interfejsu obsługi aplikacji oraz wytyczeniu schematów zachowań.

Dzięki takiemu badaniu projektujemy aplikacje
i dostarczamy rozwiązania znacznie ułatwiające codzienną pracę.

Audyt SEO

Ma za zadanie określenie mocnych i słabych stron serwisu internetowego pod kątem pozycjonowania
w wyszukiwarkach.

Dzięki audytowi możemy poznać przyczyny słabej pozycji w wyszukiwarce oraz błędy związane z indeksowaniem strony. Przeprowadzona zostaje analiza słów kluczowych witryny, na które pozycjonowany jest serwis, ponadto analiza zawartości pod ich kątem.

Audyt SEO pozwala wytyczyć nowe cele oraz podjąć odpowiednie kroki w celu zwiększenia efektywności serwisu.

Audyt użyteczności - usability

Ma za zadanie określić, które elementy serwisu obniżają jego skuteczność i wpływają na satysfakcję jego użytkowników.

Dzięki audytowi możemy poznać ścieżki poruszania się użytkowników po stronie, wychwycić błędy budowy strony, przez które Klienci rezygnują z zakupu, czy kontaktu
z firmą.

Badana jest struktura nawigacji, organizacja zawartości serwisu, wyszukiwanie w serwisie, nazewnictwo elementów, sposoby dotarcia do elementów serwisu, interakcja użytkownika z serwisem.

Audyt techniczny

Określa, czy serwis jest wykonany prawidłowo pod kątem technicznym. Badany jest kod strony pod kątem zgodności z obecnymi standardami
W3C, sprawdzamy prawidłowe działanie w obecnie dostępnych przeglądarkach internetowych, wykonujemy analizę poprawności zdefiniowanych znaczników META serwisu internetowego.

Dzięki audytowi uzyskujemy informację czy nasz serwis poprawnie działa dla wszystkich użytkowników oraz poprawnie indeksuje się we wszystkich
wyszukiwarkach internetowych.

Podczas pracy z Klientami kluczową kwestią jest poznanie ich celów oraz potrzeb. Jest to dla nas absolutną podstawą.

 

 

Wybrane realizacje

  • Glass - Service
    Glass - Service Serwis produktowy dla firmy Glass- Service został przygotowany po szczegółowej analizie potrzeb Kliena. W tym celu w siedzibie naszej firmy odbyło...
  • Nitroerg SA
    Nitroerg SA W pierwszym kwartale 2012r. rozpoczęliśmy stałą współpracę w zakresie opracowania nowoczesnego wizerunku firmy NITROERG S.A. Naszym głównym celem...
  • Program Hermes
    Pomerania Services Group AG Projekt dla Klienta Pomerania Services Group A.G., został zaprojektowany w nowoczesnej technoloii Responsive Web Design. Dzięki niej serwis...

Referencje

  • Powierzyliśmy firmie INVESTMAG  s.c. stworzenie wyróżniającego się na tle konkurencji serwisu korporacyjnego ukierunkowanego na końcowego odbiorcę i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego jak i samej współpracy. Pracownicy tej firmy to osoby bardzo komunikatywne, kreatywne, które na bieżąco śledzą trendy i działania rynku reklamowego w Internecie. Cechuje ich...

    Tomasz Trela
    Polfa Warszawa S.A
  • Ciekawy pomysł, niestandardowa realizacja oraz wyjątkowa obsługa – tak określiłbym naszą współpracę z firmą INVESTMAG. Podczas prac nad wspólnym projektem na każdym etapie mogliśmy liczyć na fachowe doradztwo z zakresu marketingu internetowego, koncepcji kreatywnych i rozwiązań programistycznych. Po dokładnym określeniu naszych potrzeb specjaliści z grupy INVESTMAG...

    mgr inż. Dariusz Fil
    Zakłady Automatyki POLNA S.A.
  • Na początku roku 2014 firma Investmag s.c.  wykonała dla nas zaawansowaną platformę B2B. Platforma składa się z autorskich systemów Investmag – ImB2B, ImCRM, ImStore. Firma została wyłoniona do realizacji podczas przetargu. Projekt był realizowany w ramach   dotacji Unii Europejskiej, działanie 8.2 POIG. Realizacja przebiegała sprawnie i terminowo. Podczas wdrażania...

    Robert Rożek
    Rider - B2B