www.investmag.pl PLEN

Sicilia Ristorante

case study

Sieć restauracji Pizzeria Ristorante Sicilia działa na rynku lokalnym od 1999 roku. Sycylijska tawerna doskonale wpasowała się w klimat Katowic. Obecnie jest miejscem wielu romantycznych i niezwykłych spotkań, podczas których można zrelaksować się przy lampce wspaniałego sycylijskiego wina i przepysznych daniach kuchni włoskiej. Niezwykły klimat restauracji zapewniają wspaniały rustykalny wystój oraz doskonale dobrana włoska muzyka.

Od wielu lat stale współpracujemy za firmą Pizzeria Ristorante Sicilia, na przełomie których przeprowadziliśmy wspólnie wiele udanych projektów. W 2011 raku poproszono nas o stworzenie dedykowanego systemu kreowania menu lokali oraz obsługi zamówień on-line.

Najważniejsze wyzwania:

  • Stworzenie prostego systemu do prezentacji menu restauracji oraz składania zamówień on-line.
  • Umożliwienie używania systemu do obsługi wielu lokali.
  • Możliwość szybkiego dostarczania zamówień do lokali oraz mobilnych kierowców.
  • Zwiększenie lojalności użytkowników oraz dostarczenie narzędzi promocyjnych.
  • Udostępnienie osobom zarządzającym wiedzy na temat trendów oraz skuteczności organizowanych akcji promocyjnych.

 

sycylia_case.jpg


Użyteczność systemu

Skomponowanie własnej pizzy nigdy nie było łatwiejsze - interfejs pozwala na mnóstwo konfiguracji począwszy od wyboru rozmiaru a skończywszy na wyborze składników. W większości przypadków wszystkie operacje odbywają się bez konieczności przeładowania strony dzięki zastosowaniu i połączeniu takich technologii jak CSS3, HTML5, jQuery, Ajax i wiele innych.


Obsługa lokali

System został wyposażony w interfejs umożliwiający tworzenie menu dla wielu lokali. Administrator może dowolnie kreować cenniki, stawki dowozu, dostępność potraw oraz zmieniać inne parametry systemowe lokali.


Panel Klienta

Każdy z użytkowników posiada indywidualne konto Klienta, które umożliwia szybką i jednoznaczną identyfikację przez pracowników restauracji, a samemu użytkownikowi dostarcza dodatkowe funkcjonalności.


Dostarczanie informacji o zamówieniach

Aplikacja zintegrowana jest SMS API, która umożliwia wysyłkę wiadomości SMS - pracownicy i kierowcy restauracji w błyskawiczny sposób otrzymują powiadomienia o nowych zamówieniach.

sycylia_case2.jpg


Program lojalnościowy

Wdrożony system rabatowy pozwala użytkownikom na zbieranie punktów za zamówienia, które w przyszłości mogą zostać wykorzystane do obniżenia rachunku lub do wymiany na cenne nagrody.


Akcje promocyjne

Wdrożenie mechanizmu generowania i obsługi kuponów rabatowych pozwala pracownikom restauracji na przeprowadzanie akcji promocyjnych.


Raporty

Wdrożony dla moderatora systemu moduł raportowania, umożliwia generowanie przejrzystych raportów - managerowie restauracji mogą skuteczniej zarządzać rentownością lokali.

Porozmawiaj z nami o dedykowanym rozwiązaniu dla Twojej firmy.

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy.

Lub zadzwoń

  • +48 535 074 470
  • +48 512 939 695

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

ImCRM, ImStore

Nasze prace

Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.

Panek - Car Rental
Panek - Car Rental
ImCRM
Rider EBC Breaks Poland
3Waters
Sklep internetowy 3Waters
Falcon
GRUPA FALCON jest firmą działającą w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej suplementów diety oraz sprzętu, odzieży i obuwia sportowego. Odbiorcami są podmioty partnerskie oraz osoby fizyczne...
System B2B dla Grupy Falcon
Polontex S.A.
Polontex S.A. jest jednym z największych w kraju zakładów włókienniczych ze 100% polskim kapitałem. Firma prowadzi swoją działalność w murach przedwojennej “Częstochowianki”, znanej pod nazwą “...
Magia Firan - Polontex S.A.
Zostaw numer, oddzwonimy.

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.