Firma Armada Service jest jedynym licencjobiorcą na Polskę międzynarodowej sieci wynajmu samochodów Dollar Thrifty Rent a Car. Dollar Thrifty Rent a Car to amerykańska marka obecna w 80 krajach na całym świecie.
Armada Service specjalizuje się w krótkoterminowym wynajmie samochodów. Posiada swoje punkty wynajmu na lotniskach i w największych miastach w Polsce. Oferuje swoje usługi zagranicznym Klientom przylatującym do Polski, jak również prężnie działa na rynkach lokalnych, oferując wynajem samochodów zastępczych i specjalne programy dla firm poszukujących krótkoterminowych i średnioterminowych środków transportu.
Spółka działa na rynku wynajmu krótkoterminowego od 5 lat. Jej oddziały zlokalizowane są w 5 największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Katowice. Jej flota liczy około 300 samochodów.
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy oraz pozyskaniem dużych wymagających Klientów, standardowy model pracy przestał być wystarczający. Wspólnie z kluczowymi pracownikami firmy, w oparciu o ich doświadczenie wykonaliśmy specyfikację oraz projekt architektury systemu, na bazie której powstała dedykowana platforma do kompleksowej obsługi Klienta wynajmu krótko i długoterminowego.
System został wyposażony w dwa interfejsy: dla Klienta indywidualnego oraz biznesowego. Pierwszy, dostępny jest dla wszystkich użytkowników platformy, drugi dla uprawnionych użytkowników platformy. Do budowy layoutów wykorzystaliśmy technikę Responsive Web Design - można z niego korzystać na wszystkich platformach: TV, desktop, tablet, smartfon. Partnerzy Klienta dostali narzędzie, dzięki któremu mogą składać zlecenia wynajmu samochodów w każdym momencie, gdy tylko będą w zasięgu sieci.
Stworzenie jednego, spójnego systemu, pozwoliło uporządkować procesy związane z obsługą wynajmu samochodów.
Każde zlecenie najmu w firmie przechodzi przez system - pracownicy mają pełną wiedzę na temat zlecenia oraz wszystkich jego etapów realizacji. Osoby zarządzające zyskały pełną kontrolę nad głównymi procesami w przedsiębiorstwie.
System automatycznie klasyfikuje wynajem na liście i poprzez odpowiednie umieszczenie go na niej i oznaczenie kolorem, określa priorytet jego obsłużenia przez pracowników oddziałów.
Dzięki wprowadzeniu Biura Obsługi Konsumenta (BOK) tzn. wirtualnego centralnego oddziału zarządzającego zleceniami, firma zyskała sprawniejszą, efektywniejszą finansowo oraz szybszą obsługę Klienta.
Wprowadzenie dedykowanego systemu raportowego, pozwoliło uzyskać wiedzę na temat działania przedsiębiorstwa. Nowy system raportowy pozwala skuteczniej planować bieżące działania firmy, kontrolować koszty, monitorować trendy, planować budowę oraz rozlokowanie floty.
Platforma umożliwia generowane dedykowanych warunków handlowych dla obecnych oraz nowych partnerów biznesowych. Wdrożenie automatycznego fakturowania indywidualnego oraz zbiorczego, znacznie zmniejszyło koszty związane z obiegiem dokumentów oraz usprawniło kontrolę przepływów finansowych w firmie.
System posiada dwa rodzaje kont dla Klientów B2B: konta kierowników i konta pracowników.
Konta pracownicze służą do zlecania wynajmów, konta kierownicze umożliwią dodatkowo kontrolę kosztów oraz wgląd do bieżącego wykorzystania floty przez firmę.
Celem zwiększenia sprzedaży oraz zbudowania większej lojalności Klientów w platformie, został przygotowany specjalny moduł generowania kodów rabatowych oraz promocji. Moduł zachęca Klientów do wynajmów poprzez specjalne kupony, generowane na potrzeby promocji. Dodatkowo, wprowadziliśmy dwa systemy prowizyjne: automatyczny rabat dla Klientów indywidualnych w zależności od przekroczenia kwoty progowej z wynajmu krótkoterminowego oraz prowizję od obrotu dla Klientów biznesowych z wynajmu długoterminowego.
System został zaprojektowany do działania w zasięgu międzynarodowym. Umożliwia wsparcie pod wiele języków, wspiera wielowalutowość. Platforma daje możliwość generowania kont dla podwykonawców biznesowych, którzy obsługiwać będą wynajmy w ramach danego kraju.
Oprogramowanie zostało zintegrowane z systemem księgowym FK Ksenofont. Platforma automatycznie generuje wszystkie dokumenty handlowo-księgowe do formatu XML, gdzie w tej postaci automatycznie importowane są do głównego programu księgowego firmy.
Pozwoliło to w pełni zautomatyzować obsługę fakturowania pomiędzy kontrahentami firmy.
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.