posiadamy certyfikaty RODO
Dowiedz się więcej
PLEN

Gym El Toro

case study

Centrum Rekreacyjno Sportowe GYM EL TORO powstało w 2015 roku i jest jedną z najnowocześniejszych obiektów tego typu w regionie. Do dyspozycji użytkowników oddana została powierzchnia o rozmiarze około 3500m2 na które znajdują się 4 poziomy mieszczące strefy cardio, fitness, siłowni, fitbaru, wypoczynku, dla malucha i wiele innych.

Wyzwania eCommerce

Wraz ze wzrostem zainteresowania użytkowników kompleksem GYM EL TORO, pojawiła się również potrzeba utworzenia sprawnego, bezpiecznego i jasnego w odbiorze kanału informacyjnego pomiędzy kadrą pracowniczą a Klientami. 

Nasze prace rozpoczęliśmy od poznania założeń biznesowym i sposobu funkcjonowania firmy. W konsekwencji przed naszą aplikacją wyodrębniły się najważniejsze cele, a mianowicie:

 

  • umożliwienie dostarczenia informacji na temat oferty użytkownikowi końcowemu
  • usprawnienie procesu rezerwacji terminów zajęć oraz obiektów sportowych,
  • zautomatyzowanie zbierania i wymiany danych pomiędzy pracownikami i Klientami.
  • utworzenie nowego layoutu, spełniającego obecne standardy m.in Responsive Web Design

 

case-el-toro1.jpg


Responsywny layout aplikacji

Wychodząc naprzeciw obecnie panującym trendom i restrykcyjnym standardom stworzyliśmy nowy layout dla serwisu internetowego i systemu rezerwacji, tworzący w efekcie jedną spójną całość.

Wytworzenie aplikacji w technologii Responsive Web Design, pozwoliło nam na otwarcie się na nową część użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, przy zachowaniu wysokiego poziomu funkcjonalności wersji desktopowej (przeznaczonej dla użytkowników komputerów stacjonarnych i notebooków).

Skalowalność aplikacji pozwoliła na kompromis pomiędzy dużymi ekranami panoramicznymi, a podręcznymi ekranami mobilnymi.


Podział obowiązków w platformie

Możliwości platformy rezerwującej agregują kilka typów użytkowników tj. administratorzy, moderatorzy, trenerzy, Klienci, którzy wchodząc ze sobą w interakcję tworzą kompletny i zamknięty obieg informacji.Dzięki takiemu rozwiązaniu obsługa Klientów jest wydelegowana do odpowiednich pracowników, przez co zarządzanie całym systemem nie spoczywa tylko na jednej osobie, co w efekcie niweluje tzw. “wąskie gardło” w przypadku nagłych wypadków kadrowych.

Administrator:

  • zarządza kontami pracowników i trenerów
  • zarządza konfiguracją platformy np. ustala godziny pracy i dostępności poszczególnych obiektów sportowych
  • posiada maksymalne uprawnienia dostępne w platformie

Pracownik recepcji:

  • zarządza listą treningów,
  • definiuje terminy treningów,
  • ustala dodatkowe parametry treningu np. maksymalną ilość osób,
  • posiada możliwość utworzenia, zmiany lub anulowania rezerwacji.

Trener:

  • posiada podgląd własnych treningów wraz z informacją o zapisanych uczestnikach,
  • posiada możliwość grupowego powiadomienia zapisanych na zajęcia użytkowników, np. w przypadku zmiany godziny odbywających się zajęć.

Uczestnik:

  • posiada wgląd do aktualnego kalendarza treningów oraz obiektów sportowych,
  • posiada możliwość interaktywnej rezerwacji miejsc na wybrany trening,
  • posiada możliwość interaktywnej rezerwacji obiektów sportowych.

case-el-toro2.jpg


Interaktywny kalendarz treningów

Z naszego doświadczenia wiemy, że interpretacja wizualna jest bardziej intuicyjna w odbiorze niż “suche” dane, dlatego podczas naszych prac maksymalnie skupiliśmy się na przedstawieniu danych, procesów i zawartych funkcjonalności w formie graficznej. Przykładami takiej transformacji są interaktywne kalendarze - prezentujące zarówno aktualne terminy treningów, jak i obłożenie obiektów sportowych. 


Wykorzystanie technologi Ajax

Dzięki zastosowaniu technologii Ajax, działania podjęte przez użytkowników nie powodują przeładowania całej strony, a tylko fragmentu którego dotyczą. Pozwala to na skrócenie czasu odpowiedzi systemu i w efekcie zaoszczędzenie czasu użytkownika.


Rezultaty wdrożenia

Obecnie platforma rezerwacji jest dużym krokiem naprzód w procesie automatyzacji działania Centrum Rekreacyjno Sportowego GYM EL TORO i rozwiązaniem skutecznie optymalizującym czas pracy kadry pracowniczej. Szybki czas reakcji i obsługi przełożył się na zadowolenie oraz zaufanie Klientów.

Porozmawiaj z nami o dedykowanym rozwiązaniu dla Twojej firmy.

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy.

Lub zadzwoń

  • +48 535 074 470
  • +48 512 939 695

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

ImCRM, ImStore

Nasze prace

Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.

Eco Trade
Metroo sklep
Metroo
Almot
Zdjęcie
Hedan
Excellent Office
Kompleksowe zaopatrzenie firm
OSPEL S.A.
Producent sprzętu elektroinstalacyjnego
Zostaw numer, oddzwonimy.

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.