posiadamy certyfikaty RODO
Dowiedz się więcej
PLEN

Rider EBC Breaks Poland

case study

Rider to dystrybutor i importer części motoryzacyjnych, dealer motocykli BMW i Suzuki. Jest głównym dystrybutorem EBC Brakes w Polsce. Dostaliśmy zadanie wykonania i wdrożenia systemu B2B, CRM, obiegu dokumentów księgowych i generatora sklepów.

Oprogramowanie B2B i CRM zintegrowaliśmy z systemem księgowym Symfonia, powstało w ten sposób kompletne oprogramowanie do obsługi firmy.

Wyzwania

  • Stworzenie systemu B2B, obsługującego ponad 800 000 pozycji sprzedażowych i ponad 2000 partnerów.
  • Podział systemu na obsługę Klienta indywidualnego oraz obsługę hurtową.
  • Dostarczenie systemu do obsługi indywidualnej partnerom firmy.
  • Możliwość otwierania sklepów internetowych z poziomu B2B (zawsze aktualne stany magazynowe), wprowadzające firmę w omnichannel (wielokanałowość sprzedaży)
  • Integracja systemu z oprogramowaniem ERP Symfonia.
  • Wykonanie pełnej automatyzacji obiegu dokumentów księgowych.
  • Wdrożenie systemu CRM do obsługi działu handlowego, pozyskującego nowych partnerów.

 

rider_case_1.jpg


Innowacyjne rozwiązania

Jako podstawowy system do wykonania dedykowanej platformy dla Klienta posłużył ImB2B, który został połączony z platformą ImStore (sklepy internetowe) oraz systemem ImCRM.

Zobacz opis systemu ImB2B


Integracja z systemem ERP Symfonia

ImB2B został zintegrowany systemem księgowym Symfonia.

Integracja została przeprowadzona w pełni dwustronnie i zapewnia całkowitą optymalizację obiegu dokumentów wewnątrz systemu. Integracja odbywa się automatycznie i dwustronnie w cyklicznych odstępach czasu.

Pełna integracja zapewnia Klientom firmy dostęp do całej gamy produktowej, zawsze aktualne stany magazynowe, które są dostępne zarówno dla partnerów B2B oraz w sklepach internetowych dla klientów B2C.

Dodatkowo synchronizowane są: kartoteki Klientów, indywidualne cenniki Klientów, zamówienia, statusy zamówień oraz dokumenty księgowe.


Zaawansowana integracja z Allegro

Jednym z kanałów sprzedaży wykorzystywanych przez firmę jest platforma Allegro. Na potrzeby Klienta wykonaliśmy zaawansowaną integrację z platformą Allegro, umożliwiając pracownikom pełną obsługę aukcji z poziomu jednego panelu systemu.

Platforma umożliwia pełną dwustronną wymianę informacji z możliwością obsługi wielu kont Allegro.


Analityka – raporty

Raporty mają podwójną rolę. Pierwszy rodzaj raportów, to sprzedaż z poziomu systemu B2B. Jest to analiza sprzedaży produktów.

Drugi rodzaj to raporty z systemu CRM. W tym miejscu możemy dowiedzieć się, jak firma rozwija się w kierunku pozyskiwania nowych partnerów. Analizując raporty pozyskujemy wiedzę na temat aktywności pracowników i skuteczności działania.


Narządzie dla partnerów wykonane w RWD

Cały system jest dostępny online i wykonany w technologii Responsive Web Design.

Technologia RWD pozwala na sprawne korzystanie z systemu na wszystkich urządzeniach (komputer, tablet, telefon). Partnerzy Klienta dostali narzędzie, dzięki któremu mogą robić zamówienia w każdym momencie, gdy tylko będą w zasięgu sieci.


Wykorzystanie siły omnichannel commerce

Jako uzupełnienie sprzedaży w sklepie stacjonarnym Klient zyskał możliwość otwierania sklepów internetowych, które pobierają dane z poziomu B2B i posiadają zawsze aktualne stany magazynowe. Wprowadza to firmę w tzw. omnichannel i pozwala uzyskać spójność cenową we wszystkich kanałach sprzedaży. Całość jest zarządzana z poziomu jednego panelu.

Omnichannel – bardzo uproszczając, to połączenie wszystkich kanałów sprzedaży i dostępność produktu dla Klienta w każdy możliwy sposób. Produkt powinien być dostępny w sklepie stacjonarnym, internetowym (dostępnym na wszystkich urządzeniach – komputer, telefon, tablet), a sprzedawca powinien realizować wszystkie możliwe formy zakupu. Kanały powinny wzajemnie się uzupełniać i przenikać.

Przykład: jesteśmy w sklepie stacjonarnym i kupujemy obuwie, nie ma naszego rozmiaru. Mamy możliwość zamówienia obuwia w sklepie internetowym i odbioru w domu, lub sklepie stacjonarnym.


Efekty

Wykonany system od 1,5 roku skutecznie obsługuje cała firmę i partnerów biznesowych. System jest ciągle rozwijany pod zmieniające się warunki biznesowe.

Pełna automatyzacja procesów biznesowych.

Uproszczenie procesu ofertowania Klientów i partnerów.

Pełna kontrola nad automatycznym dwustronnym obiegiem dokumentów.

Opinia Klienta

Realizacja przebiegała sprawnie i terminowo. Podczas wdrażania platformy firma Investmag bardzo sprawnie reagowała na nasze potrzeby, zawsze służąc radą i pomocą. W najbliższych latach planujemy ciągły rozwój platformy.

Robert Rożek
Centrum Motocyklowe Rider sp.j.

Porozmawiaj z nami o dedykowanym rozwiązaniu dla Twojej firmy.

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy.

Lub zadzwoń

  • +48 535 074 470
  • +48 512 939 695

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Nasze prace

Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.

Eco Trade
Metroo sklep
Metroo
Almot
Zdjęcie
Hedan
Excellent Office
Kompleksowe zaopatrzenie firm
OSPEL S.A.
Producent sprzętu elektroinstalacyjnego
Zostaw numer, oddzwonimy.

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.