posiadamy certyfikaty RODO
Dowiedz się więcej
PLEN

Rider EBC Breaks Poland

case study

Rider to dystrybutor i importer części motoryzacyjnych, dealer motocykli BMW i Suzuki. Jest głównym dystrybutorem EBC Brakes w Polsce. Dostaliśmy zadanie wykonania i wdrożenia systemu B2B, CRM, obiegu dokumentów księgowych i generatora sklepów.

Oprogramowanie B2B i CRM zintegrowaliśmy z systemem księgowym Symfonia, powstało w ten sposób kompletne oprogramowanie do obsługi firmy.

Wyzwania

  • Stworzenie systemu B2B, obsługującego ponad 800 000 pozycji sprzedażowych i ponad 2000 partnerów.
  • Podział systemu na obsługę Klienta indywidualnego oraz obsługę hurtową.
  • Dostarczenie systemu do obsługi indywidualnej partnerom firmy.
  • Możliwość otwierania sklepów internetowych z poziomu B2B (zawsze aktualne stany magazynowe), wprowadzające firmę w omnichannel (wielokanałowość sprzedaży)
  • Integracja systemu z oprogramowaniem ERP Symfonia.
  • Wykonanie pełnej automatyzacji obiegu dokumentów księgowych.
  • Wdrożenie systemu CRM do obsługi działu handlowego, pozyskującego nowych partnerów.

 

rider_case_1.jpg


Innowacyjne rozwiązania

Jako podstawowy system do wykonania dedykowanej platformy dla Klienta posłużył ImB2B, który został połączony z platformą ImStore (sklepy internetowe) oraz systemem ImCRM.

Zobacz opis systemu ImB2B


Integracja z systemem ERP Symfonia

ImB2B został zintegrowany systemem księgowym Symfonia.

Integracja została przeprowadzona w pełni dwustronnie i zapewnia całkowitą optymalizację obiegu dokumentów wewnątrz systemu. Integracja odbywa się automatycznie i dwustronnie w cyklicznych odstępach czasu.

Pełna integracja zapewnia Klientom firmy dostęp do całej gamy produktowej, zawsze aktualne stany magazynowe, które są dostępne zarówno dla partnerów B2B oraz w sklepach internetowych dla klientów B2C.

Dodatkowo synchronizowane są: kartoteki Klientów, indywidualne cenniki Klientów, zamówienia, statusy zamówień oraz dokumenty księgowe.


Zaawansowana integracja z Allegro

Jednym z kanałów sprzedaży wykorzystywanych przez firmę jest platforma Allegro. Na potrzeby Klienta wykonaliśmy zaawansowaną integrację z platformą Allegro, umożliwiając pracownikom pełną obsługę aukcji z poziomu jednego panelu systemu.

Platforma umożliwia pełną dwustronną wymianę informacji z możliwością obsługi wielu kont Allegro.


Analityka – raporty

Raporty mają podwójną rolę. Pierwszy rodzaj raportów, to sprzedaż z poziomu systemu B2B. Jest to analiza sprzedaży produktów.

Drugi rodzaj to raporty z systemu CRM. W tym miejscu możemy dowiedzieć się, jak firma rozwija się w kierunku pozyskiwania nowych partnerów. Analizując raporty pozyskujemy wiedzę na temat aktywności pracowników i skuteczności działania.


Narządzie dla partnerów wykonane w RWD

Cały system jest dostępny online i wykonany w technologii Responsive Web Design.

Technologia RWD pozwala na sprawne korzystanie z systemu na wszystkich urządzeniach (komputer, tablet, telefon). Partnerzy Klienta dostali narzędzie, dzięki któremu mogą robić zamówienia w każdym momencie, gdy tylko będą w zasięgu sieci.


Wykorzystanie siły omnichannel commerce

Jako uzupełnienie sprzedaży w sklepie stacjonarnym Klient zyskał możliwość otwierania sklepów internetowych, które pobierają dane z poziomu B2B i posiadają zawsze aktualne stany magazynowe. Wprowadza to firmę w tzw. omnichannel i pozwala uzyskać spójność cenową we wszystkich kanałach sprzedaży. Całość jest zarządzana z poziomu jednego panelu.

Omnichannel – bardzo uproszczając, to połączenie wszystkich kanałów sprzedaży i dostępność produktu dla Klienta w każdy możliwy sposób. Produkt powinien być dostępny w sklepie stacjonarnym, internetowym (dostępnym na wszystkich urządzeniach – komputer, telefon, tablet), a sprzedawca powinien realizować wszystkie możliwe formy zakupu. Kanały powinny wzajemnie się uzupełniać i przenikać.

Przykład: jesteśmy w sklepie stacjonarnym i kupujemy obuwie, nie ma naszego rozmiaru. Mamy możliwość zamówienia obuwia w sklepie internetowym i odbioru w domu, lub sklepie stacjonarnym.


Efekty

Wykonany system od 1,5 roku skutecznie obsługuje cała firmę i partnerów biznesowych. System jest ciągle rozwijany pod zmieniające się warunki biznesowe.

Pełna automatyzacja procesów biznesowych.

Uproszczenie procesu ofertowania Klientów i partnerów.

Pełna kontrola nad automatycznym dwustronnym obiegiem dokumentów.

Opinia Klienta

Realizacja przebiegała sprawnie i terminowo. Podczas wdrażania platformy firma Investmag bardzo sprawnie reagowała na nasze potrzeby, zawsze służąc radą i pomocą. W najbliższych latach planujemy ciągły rozwój platformy.

Robert Rożek
Centrum Motocyklowe Rider sp.j.

Porozmawiaj z nami o dedykowanym rozwiązaniu dla Twojej firmy.

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy.

Lub zadzwoń

  • +48 535 074 470
  • +48 512 939 695

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Nasze prace

Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.

Panek - Car Rental
Panek - Car Rental
ImCRM
Rider EBC Breaks Poland
3Waters
Sklep internetowy 3Waters
Falcon
GRUPA FALCON jest firmą działającą w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej suplementów diety oraz sprzętu, odzieży i obuwia sportowego. Odbiorcami są podmioty partnerskie oraz osoby fizyczne...
System B2B dla Grupy Falcon
Polontex S.A.
Polontex S.A. jest jednym z największych w kraju zakładów włókienniczych ze 100% polskim kapitałem. Firma prowadzi swoją działalność w murach przedwojennej “Częstochowianki”, znanej pod nazwą “...
Magia Firan - Polontex S.A.
Zostaw numer, oddzwonimy.

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.