posiadamy certyfikaty RODO
Dowiedz się więcej
PLEN

ImB2B - system do obsługi handlu i dystrybucjiImB2B - system do obsługi handlu i dystrybucji

Dla kogo jest ImB2B?

Dla dystrybutorów, producentów oraz firm prowadzących sprzedaż przez partnerów (sprzedaż typu B2B). Do systemu możemy dostarczyć dodatkowy kanał B2C (sklep internetowy) oraz połączyć ze sklepami stacjonarnymi, które mogą być wspierane przez omnichannel (wielokanałowość sprzedaży).

Jest doskonałym rozwiązaniem dla firm, potrzebujących skutecznie współpracować z partnerami, na terenie kraju i za granicą.

ImB2B integrujemy z systemami księgowymi i ERP – mamy doświadczenie w integracji z systemami Comarch XL, Comarch Optima, Enova 365 ERP, SAP, Trawers, Symfonia ERP, Symfonia Handel.

Przemysław Wójcikowski
Przemysław Wójcikowski
Business Development Manager

Zapraszam na prezentację systemu B2B

Wypełnij formularz

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.

Opinia Klienta

Na drodze przetargów wykonawcą analiz i systemu B2B została firma Investmag s.c. z Dąbrowy Górniczej. Efekt prac i jakość współpracy z firmą Investmag s.c. możemy ocenić jako bardzo dobry. Firma bardzo rzetelnie wykonała analizy, które były podstawą do wykonania systemu B2B.

System oparty jest na licencjonowanym oprogramowaniu B2B i CRM firmy Investmag oraz na apikacjach dedykowanych stworzonych pod naszą firmę. Podczas dedykowanych prac programistycznych firma Investmag korzysta z programu do zarządzania projektami i wykorzystuje SCRUM zgodną z manifestem AGILE, jako metodykę prowadzen

Marcin Bartolik
Grupa Falcon
Jesteśmy na rynku ponad 10 lat
Wykonaliśmy realizacje dla przeszło 300 Klientów
Mamy doświadczenie w wymagających integracjach
Stale wspieramy naszych Klientów

Co zyskasz po wdrożeniu ImB2B?

  • Zwiększenie sprzedaży - Zakup i efektywne wdrożenie ImB2B, pozwala naszym Klientom szybko zwiększyć wolumeny sprzedaży. Możliwość indywidualnego traktowania klienta plus dostęp do mechanizmów naszej platformy, pozwala podejmować szybkie decyzje i znacząco zwiększać sprzedaż w danym okresie czasowym.
  • Zarządzanie należnościami - W ImB2B zarówno Klienci, jak i obsługujący pracownicy działu handlowego, mają bardzo łatwy dostęp do rozliczonych i nierozliczonych należności w panelu systemu. Moduł zarządzania należnościami, możemy bardzo łatwo programować pod własne funkcjonalności, przykładem są automatyczne monity o zaległych płatnościach.

  • Optymalizacja pracy handlowców - Bardzo często następuje sytuacja, kiedy pracownik działu handlowego potrzebuje złożyć zamówienie za Klienta, korzystając z panelu systemu, np. podczas rozmowy telefonicznej. ImB2B oferuje taką możliwość - na wszystkich urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych.Takie działanie optymalizuje pracę handlowców i porządkuje wszystkie zamówienia.

  • Rozwój systemu - Oprogramowanie B2B możemy swobodnie rozwijać o nowe funkcjonalności, które są określane na podstawie potrzeb klientów. ImB2B jest naszym autorskim oprogramowaniem i został zaprojektowany z myślą o dalszej rozbudowie. Znając doskonale system, dajemy Klientom bardzo atrakcyjny czas wykonania kolejnych modułów, co w trybie długofalowym znacznie zmniejsza koszty użytkowania platformy B2B.
     
  • Obsługa reklamacji i zwrotów - Platforma B2B jest kompletnym narzędziem do obsługi reklamacji. Pełna komunikacja z Klientem obejmująca zgłoszenia, powiadomienia i statusy nigdy nie wychodzi poza system B2B. Pracownicy firmy unikają niepotrzebnych rozmów z klientami, wyręcza ich w tym oprogramowanie, informując Klienta na bieżąco i rozwiązując tym wiele problemów.
     
  • Inteligentne dostosowanie pod przetargi (również państwowe) - Bardzo często w przetargach wymagane jest posiadanie systemu B2B, z konkretnie dostosowanym procesem sprzedażowym. ImB2B posiada moduł, dzięki któremu zbudujemy proces sprzedażowy ściśle wg.określonych potrzeb klienta. Dalsza obsługa Klienta to pełna automatyzacja.
     
  • Workflow - usystematyzowany przepływ informacji - System B2B posiada moduł, dający możliwość zbudowania drzewa decyzyjnego w systemie workflow. Dzięki takiemu rozwiązaniu, osoby zarządzające, mają platformę B2B zawsze pod kontrolą. Pomaga to w uniknięciu chaosu kompetencyjnego.
     
  • Integracje - Skomplikowane integracje to dla nas codzienność. ImB2B możemy zintegrować z różnymi partnerami na terenie kraju i za granicą. Został przygotowany do przetwarzania bardzo dużej ilości danych.

Integracje systemu B2B

ImCRM - system CRM - platforma zyskuje skuteczne narzędzie do zarządzania relacjami z Klientami firmy, zarządzania zadaniami oraz sprzedażą. Skutecznie raportowanie daje kontrolę nad sprzedażą w firmie i pomaga podejmować trafne decyzje sprzedażowe.

ImStore - sklepy internetowe - dostarczamy silnik sklepów internetowych, dzięki któremu Twoja platforma B2B, może również skutecznie działać w segmencie B2C. ImStore może działać również w trybie Multisklepu - tzn. możemy wygenerować dowolną liczbę sklepów internetowych. Korzystając z integracji, pracownik firmy będzie mógł obsługiwać wszystkie zamówienia z poziomu jednego panelu w systemie B2B.

Dedykowane integracje - System ImB2B integrujemy z różnego rodzaju oprogramowaniem posiadanym przez Klienta oraz posiadanym przez firmy z nim współpracujące, typu: ERP, finansowo księgowy, CRM, inne systemy B2B, Business Intelligence‎.

Co wyróżnia ImB2B?

  • Najważniejsze jest wdrożenie – wiemy, że żadne oprogramowanie nie jest skuteczne, jeżeli nie potrafimy z niego dobrze skorzystać. Twoi pracownicy dostaną filmy instruktażowe z obsługi systemu, po które będą zawsze mogli sięgnąć.
  • Został zaprojektowany, aby być prosty w obsłudze i intuicyjny.
  • Interfejs aplikacji ImB2B oraz  wszystkie dodatkowe kanały sprzedaży np. B2C - sklepy internetowe są w pełni mobilne, wykonane w technice RWD.
  • Jest ceniony przez użytkowników.
  • Możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły – oprogramowanie wchodzące w skład ImB2B to nasze autorskie produkty i możemy je rozwijać w dowolny sposób, zależnie od Twoich potrzeb.
  • ImB2B integrujemy z dowolnym programem księgowym lub ERP – pozwala to na cykliczną wymianę informacji pomiędzy systemami. Integracja odpowiada za zarządzanie produktami i stanami magazynowymi.
  • System oferuje możliwość generowania multisklepów - możesz obsługiwać wszystkie swoje platformy z jednego panelu.
  • Support – jesteśmy na rynku już ponad 10 lat i zawsze możesz na nas liczyć. Po wdrożeniu świadczymy usługę supportu i pomagamy rozwijać system.
  • Dysponujemy własną, bezpieczną infrastrukturą serwerową - będziesz mógł zlecić nam pełną obsługę swojej firmy.
Krzysztof Wałek
Krzysztof Wałek
Software Developer

Nasza platforma powstała w oparciu o autorski framework Clouder. Będąc współtwórcą frameworka oraz multiplatformy ImB2B wykorzystałem swoje 23-letnie doświadczenie w systemach sprzedażowych i realizujących procesy biznesowe. Postarałem się aby w moim oprogramowaniu rozwiązać istotne problemy, które trawią inne oprogramowanie dostępne na rynku. ImB2B pozwala na automatyzację relacji biznesowych typu B2B, B2C. Połączenie rozwiązań CRM, e-commerce z systemami magazynowo – księgowymi i systemami ERP, dostarcza pełne centrum obsługi Klientów biznesowych i detalicznych. System posiada dużą skalowalność i pozwala na integracje z praktycznie każdym oprogramowaniem używanym przez naszych Klientów.

Porozmawiaj z nami o dedykowanym rozwiązaniu dla Twojej firmy

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy.

Lub zadzwoń

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Nasze prace

Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.

Eco Trade
Metroo sklep
Metroo
Almot
Zdjęcie
Hedan
Excellent Office
Kompleksowe zaopatrzenie firm
OSPEL S.A.
Producent sprzętu elektroinstalacyjnego
Zostaw numer, oddzwonimy.

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.

Twój numer nie będzie nigdzie przekazywany.
Tylko oddzwonimy.